Monday 3 February 2014

Langkawi day #3

ok disebabkan aku dh bantai 2 cawan nescafe ini lah padahnye aku x leh tidoo !! wuraghhh esok nk bngun awll lah fatengg !! ok so bru je upload gmbr so boleh lah mengupdate blog kan ? btw siann my mom die bz sngt smpai x sempt nk mkn smpai die demam sbb perut masuk anginn.. kite tnye " orng masak eh ?" ibu x nak. "yela orng buat sup sayur je " x nak jugak. "nasi goreng?"  then ibu kata x yah sbb x larat nk mkn.. actly klo dh masuk angin memng x dek selera tp selagi perut tu x di isi selagi tulah berangin dingin perut tu tau.. so aku buat dekk je tros gi dapur masak nasi gorng je.. buat air susu kambing, air madu bawak naik atas kt bilik ibu paksa ibu mkn.. ha kan dh elokk perut tu.. 


ok time for brekfst before packing2 nk balek.. ko tngok 2 ekor ni.. kejadahnye budakk.. mane lah ibu x bising pagi2.. orng dh siap2 diorng bntai sambung tidoo.. haish!
 pagi2 kitorng jalan jauh untuk cri taxi.. ayh kata excersice siket pagi2 ni.. tngok betapa excitednye die nk berjogging ..actly before tu ayh posing menggoda uolls.. jadi model dngn kaki bersilang tp x sempat nk tngkapp ..
 destinasi pertama kami sebelum balik..CABLE CAR LANGKAWI..  actly kan klo nk gi sini better satu hari.. mksudnye jngnlah plan hari ni first kite gi cable car then kite gi tempat coklat patg siket gi bla..bla.. sbb kt sini ade mcm2 tempat.. ade spa.. mybe korng pagi2 tu gi lah spa dlu.. pastu posing2 nk tngkap gmbr, and main permainan mcm gmbr atas ni..tngok2 souvernir..wajib satu hari sini baru korng puasss!!!  dah last2 tu barulah korng rileks2 naik cable car.. sebab die ade 2 tempat untuk berhentii.. klo aku pegi lagi sekali aku akn duduk kt ats tu mkn2 n tunggu lah dlm 3 or 4 jam lepak situuu sbb sejuk sngt dngn angin die kuattt gilerrr..kitorng time ni nk cepatt.. so x puass!!


 abng tu kasi akml naik bnde ni free time dh last2 sbb ade problem kt akml punye bnde mainan tu..*aku x tau nk sebut ape. -,-"

 dlm cable carr.. selekeh giler tudung tu!!

 ni perhentian pertama.. amek due tige gmbr pastu chaww
 perhentian keduaa..aku gayat time amek gmbr sbb rse nk jatuhh
 "fatenn amek gmbr ayah" asyikk aku je amekk..smpai gmbr aku x dekk..sedeh2.. btw lain kali aku x nk pegang dslr !! orng lain eksyen giler ngn fon aku je pegang dslr yg berat tu yg menyusahkan tu yg menyakitkan hati tu..hmm taubat..AKU PON NK FONN JUAGK!! tp x pelaa
 "ften tngkap gmbr ayh ngn ibu" ok fine!!! sedehnyee aku x dek gmbrr..  aku siap rakam lgi ayh ngn ibu jalan dan mulut aku kepoh ckp "ayh boncittt"ngehngeh
 my mom always x kesah pakaian die.. so ok aku fahammm.. and ok jeee~
jmbatan ni kan die tutup sbb angin kuat tp tau x klo angin x berape kuat die bukak n klo korng berada di atas tu please be carefull sbb die bergoyang-goyang



 time ni before naik ferii.. gi isi peroot dlu kt kenney roger roaster but aku bantai bread story

bye2 langkawi kitorng otw pulang ke kedah.. 
tp ingt nk singgah penang sbb sedare tido sne.. tp x jadi sbb kitorng nak balek cepattt.. family makngah bru smpai penang kire bercuti sane so kitorng sume dh penat dn nak balekk umah terusss

No comments:

Post a Comment