Monday 3 February 2014

Langkawi day #2

bermulalah hari kedua kami..mcm biase sarapnnn.. diesebabkan hari pertama smpai ktorng x sempat nk usha2 hotell tu sbb penatt..so hari keduelah kitorng pusing keliling tempat nii..
 dri sudut depan nmpak mcm istana ann cume crown je x dek atas kepale haku..pwincess lah katakan nak kawen ngn putera katakk.. hak tuihhh.. !! kt sini bnyak mat salehh bukat md salleh ye tu atok aku..so orng kt yg menginap kt sini suke usah minah salehh sbbb dua kali kot aku dngr perbualan mamat2 sangap kt hotel tu.. ape kelas lah nk usha minah salehh.. cer ko usha minah melayu seksi ngn minah saleh confirm melayu ko lebeh beri perhatian sbb melayu kan x selalu nmpak seksi..



 "ibu tngkp gmbr sye?" ibu x pandai lahh.. hmm x dek gmbar lah aku kt sini 

 ha ni jerr la gamaknye gmbr akuuu.. aduihh aku dh penat ni menaipp.. dh kol 3 pagi... sakit tengkuk aku..
 dh kenyang,, dh jalan2 so kite naik bas pegi dekat HIG haji ismail groupp.. ni bngunan baru..  actly memng excited gi tempt coklat sbb sume coklat ann tp x delah batak sangt ..excited sbb ibu ngn ayah bgi duit kt kitorng n kitorng beli masing2.. tp x bnyak pilihan lah kt sinii..!! cm beryls an setengah je ade aku cri starwbery beryls yg bulat2 tu x dekk.. baik aku gi bangi pegi kilang die lagi murahh n mcm2 adee
 ibu excited daimmm.. eii pleaseee lah kitorng x suke giler daim ni mane sodapp..dhlah mahal..last2 ibu nyesal sbb ibu admit memng x sedap ponnn
 toblerone boleh lah yg pleng sedap purple punye... pleng x sedap n out yg colour hitam tu or dark choc.. aku suke dark choc masaalahnye plek giler pekat sngt n pahit sngtt!!
 sunset kt hotell

 mandi kolam petg2 sbb tengahri panas gilerrr.. 

malam kitorng gi main bowling... smpai kol 1 pagii bru balek sbb main 6 game.. pegi pon lepas isyak rasenye..ok ayh aku kn dh berusia siket so die main bowling bapak lawakk..hahah kitorng tergelak2..  but come on ayah aku jiwa muda lagi sbb tu excited.. dh lame x lawan bowling ngn ayah.. ayh main cm nak terjatuh dan memang terjatuh pon arituh sbb beratt bola tu..hahaha ..anas siap rakam lagii..

No comments:

Post a Comment