Tuesday 4 February 2014

kedah-langkawi day #1

pukol 5 pagi bertolak dri rumah ke kedahhh.. smpai disana singgah rumah kawan baik ibu.. lama mereka x jumpe.. and anak die pon nk kenduri dahhh ..so kitorng singgah dlu.. sebelum proceed ke rumah kawan ibu .. rumah yg aku tido tu rumah kak nani..
ayah n mak nani ..time ni dh nak balik..maksud aku nk gi langkawi dahhh
cik salmah ngn ibu..time mlm2 pon die tngkap gmbr ngn ibu pastu masuk wassap.. kongsi gmbr dengan kawan2 lama time dekat ukm dulu... frendship last forever..so sweet

singgah masjid sini dlu sbb nak kemas2 barang.. ni masjid yg dibina hasil duit billionare malaysia yg sngt terkenal yg ade bnyak share or saham di syarikat2 terkenal iaitu syed mokhtar al bukhary.. tempat ni besar sebenarnya sbb actly ni universiti al bukhary.. khas untuk orng2 miskin di seluruh dunia dengan syarat ISLAM.. PEMBELAJARAN FREE..untuk orng awam atau orng tua yg ingin belajar al quran pon free boleh tinggal disini sekali




beratur untuk masuk ke ferii untuk ke langkawiii
klo ayah tngkap gbmar memang aku x suke sbb lmbt sngt die tngakappp.. siap kata tahan kentut bagaiii..
time ni sepatutnye ayah dok sebelah aku then ade datin n datuk tu nk duk situ.. hmm aku dh naik mnyampah je sbb ayah pon ok je.. tp last2 die baik kottt.. asyik tegur aku je.. mcm die ckp tp x yah panggil datin die suruh aku panggil die mama.. anak die dekat je kt gombak jugak
yeayhh dh sampai langkawiii :)  angin kuat giler x mcm dekat kedah



ni time kt tempat2 nk tunggu feri


No comments:

Post a Comment