Monday 2 June 2014

selamat hari ibu


mesti terfikir2 an nak bagi apa untuk hari ibu.nak hadiahkan apa untuk hari ibu.nak buat suprise apa dekat ibu.. but aku x bagi hadia pon just buat cupcakes mini ni as nak habiskan bahan kuih n teringin lama x bake ni. so sedap ibu ckp.haha tp aku ade buat kek cheese marble coklat..so kire due bnde ni lah untuk hari ibu.. x payah nk kolot lah kan kata x elok sambut hari ibu.. aku sambut hari ibu ni bukan nye gila.. yang penting tu niat kita.. aku niat memng nk appriciate and make something dengan adik aku untuk ibu.afiq pon suka jugak baking2 ni.. kadang2 rajin buat kek sendiri budak tu. so aku tahu hari2 hari ibu.. tapi aku nk jugak rase kegembiraan yg aku rasa ramai orng buat something untuk ibu3 mereka. tentu gembira hati seorang ibu bila anak2 membuat kek atau suprise ibu mereka.hahah ayat baku bak hang !!

No comments:

Post a Comment