Monday 2 June 2014

book fair 2014 at pwtc


sebenarnye aku x dek nak pergi mana2 n x nak pergi tp kesian kazen aku ni..die nk sangat pergi book fair..sbb skrng pon aku dh x minat novel. so jah teman die je.. ahaha..cmm2 buku die beli.. aku hanay beli buku ahmad ammar dekat buth karang kraf. alquran comel2 murah tau..kak mizah ade beli . ha nmpak x kak mizah bergambar dengan novelis tu.kak mizah dah beli buku die..so snap sikit.haha after gi situ kitorng singgah sogo naik ktm satu stesyen je dri pwtc berhenti di bank negara.nk gi pwtc berhenti kat putra ea..take note bgi siapa yg x tau station ktm nak pergi pwtc n sogo .penat jugak.. so aku antara orng yang palingg awal mengoogle bila tarikh pesta buku di pwtc. bila tarikh pesta buku pwtc 2015 ke kan.. aku akn google. yg pasti emang sgt crowded. boleh jumoe dngn dato faizal kumpulan nasyid inteem. and dato chef wan..assalamualikum jumoe lagi die pesta buku tahun hadapan

No comments:

Post a Comment