Monday 10 February 2014

Fatin dah maju uollls !!

Assalamualikummm.. untunglah siape yang duduk dekat pantai timurrr.."SALJILAH" katakan.. hahahaha..kat selangor ni panassss terikk kot !!  patutlah lately ni aku peninggg sngat2! nak masuk tido pon pening smpai x boleh nak tido sbb pening.. rupenye cuaca panas.. ujian Allah untuk aku.. 
ok APA YANG DAH MAJU TUU !! cmni2..haha aku x dek handfon so adik aku bagi pinjam die punye BB touch so dpat lah jugak pakai smartphone walaopon berpinjam.. so skrng ni dh lama x sentuh laptop sebab ape sebab fon tu.. kalau x setiap masa aku sentuh laptopp tau x !!
sekarang ni dah ade wassap wechat,viber,BB world and mcam2 lagi aku adee..rse nk tergelakk je sbb aku lah orng yang pleng lambat nk rase bnde2 tu semue... so itu je..im happy with gadget !! bye

No comments:

Post a Comment