Sunday 1 June 2014

please take a good care of my bedroom dear people


holaa.. why i miis my bed ? sebabb i dah gile rindu dengan bantal2 peluk semue and rindu dengan my teddy.. mama rindu adikkk.. ahaha  pinkish bedroom.. yeah i loike bcozze i x pandai nk mix n matche colour for my bedroom. so sokey lah kot.actulayy ok je, but it a little bit difficult bcoz of oil paint tu kan and the stuff. bilik aku sempit sikit.but sokey.. sbb rumah pon kecik. and aku pon bakal meninggalkan bilik ni and YES aku mcm x rela orng tido kt bilik aku..sob2 !! mesti klo ade tetamu dtg mak aku suh tdo bilik ni.hurmm ..aku bukan ape ok je but its my privacy rite. so cm x ok sikit. and yeah aku  rse aku akn mengamok kalo aku balik rumah then aku tngok bilik aku x SEKEMAS yang aku kemas bfore ni.and something broken kt bilik ni.tu yang aku paling BENCI..sebb aku beli semue hiasan bilik cadar tebal2 almari teddy bear semue gune duit poket yg aku kumpul.. and i want to see mybedroom yg sentiase terhias.yeah aku memng antara orng yg suke kemas bilik.walopon ko nmpak mcm serabut je an ??! 

and aku ni ade sifat yang suke perhatikan tindakan orng tu.yeah i know aku ni pon terok but yeah its my hobby..hahaksss so please beware okeyh. nk tido..tido jela.im fine.. but kemas balik . and please jaga barang2 kat situ walopon bilik aku tu barang second hand je bnyak.plesss..duit aku kot.mak aku slalu mara aku x save duit sbb aku beli2 bnde2 yg dikatakan membazir.but yeah aku puas.labur duit untuk bnde yang aku nak.. dear room.. thank u for the privacy  relaxing, walopon kekadng ko panas gila kot but okeyhlah..

aku pon tak paham lah knape orng tdo bilik aku n tinggalkan dengan plastik smpah yg die letak mkana dlm tu..pleasss jngn mkn dlm bilik aku..pliss lah,,ak x kesah klo mkn x sepah tp klo x sepahh pon jngnalah mkn atas katil.. and lagi satu jenis ni..depan2 aku selamba je die selongkar barang yg ada dlm bilik ni.bukak almari tgok nju.bukak laci..pastu gi cri kunci nk bukak semue bnde bawah katil yg ade kotak tu pon die nak tarik..kotak2 kat dlm bilik pon die nak bukak. WHAT THE FISH

ok so emo sikit bile citer pasal barang aku ni.ahahah tp aku x kesah pon klo sesape nk tido sini.. go ahead.. im fine ..yg atas2 tu just untuk spe2 yg pernah buat bilik aku mcm tu and bilik orng lain..  haappy holiday n assalamualikum



No comments:

Post a Comment