Sunday 1 June 2014

haluuuu

lama kan dah x update blog..ermm yeah sekian lama x sentuh laptop akhirnye harini berjaya jugak aku guna and update serta buang bnde2 tuttt yg aku rse x berguna dlm blog aku ni and rasa mcm menyusahkan.. so sorry lah if korg semue tnye mana button follow aku.. ahahah ade problm sikit so malas aku nk layan.. eh tgoklah bnyak panda kan !! serabut tak.. panda kan da dtg malaysia so diorg tumpang sekali kt blog busuk ni.. mybe blog ni lebih worse dri sebelumnye ..tp x peklah aku pon bukan nk mngejar ape2pon dgn blog ni.. and dah x focus pon sikit lagi nk delete blog tp hurmm bile sesedih tu nk je aku fefeling kat sini tau.. yeah btw aku nk promote vine aku yg aku rse aku x dek buat ape ppon kat situ but aku promote n kumpulkan all video viners yg hot2 gila hnsem cntik tu so then korg boleh tngok..semue gempak2!! do follow me on vine ..ko type je pwincesmira ha kluar lah.. garenti sekali ko dh log out account vine ko jantuh cinta lah beb ! memng best gila ko boleh relese tensyen n semue viners akn buat hidup ko bertukar happy.. ape lagi haaaa follow me on ig too .ko type FATINMIRAA ha ko jumpa lah jah posing nk mati tu dengan muke selfie ni berlambak jah letak situ.. twitter..haha nak jugak ke twitter.. sama je pwincesmira..fb ?? sorry senah !!! jah dah delete..erkk bukan ayh jah yg x ingt password -,-" geramm !! haha btw ade je fb tp bukak sebulan sekali kot.hahah  .. btw bju raya dh hantar tailor ke senah ?????   hahaha haku dh hntar tp x deklah bju raya..bju biase2 je..

dh x dek beli kt butik sbb skrg ni aku x suke da bju kurung bagai nk buat koleksi kt rumah.nyampah jah tau !! lagiponn raya getting boredddd okeyh..seriesly aku nk raya kat sini je..dok umah je please..more cormfotble..  my mom bile nak raya je an..thun2 sebelum ni die slalu ckp "x payah raya x dek nak balik kmpung raya sini je ko tu nk periksa " ant last2 die yg suruh packing barang nk balik kmpung.. hahah and aku excited gila nk balik. but skrng klo die ckp cmtuh n die dah ckp pon aku ngn adik2 aku emmng berkeras x nak balik.. haha ingt kitorng ni budak kecik ke.. elehhh ckp je mcmtu last2 ibu lah yg nak balik... so kittorang usik2 mak kitorng yg memng x nak balik lngsung.. then my mom tu senyap membisu seribu kata.. hahahha ..series best ouh klo 1 syawal raya kt bolton ni.. aku dengan geng2 jiran2 aku yg dri kecik kitorng main kejar2 ..perh memory gila. diorng dh lah raya sini je. masing2 buat rumah terbuka first raya..meriah kot bolton ni klo raya.. haha kawan2 main kejar2 dlu..crush ai pon ade tau..  eh malas plak nk type bukannye orng nk bce details pon..k bye nk tdo selepas kekenyangn melahap pizza..

No comments:

Post a Comment