Sunday 2 March 2014

Hang times square

haii... rini x dek mood sngt nak type.. or nak story pepanjang but i dont know lah klo TERPANJANG lak post nii.. ni citer lame.. tp fon problem n agak buzy sikit this week so ni lah time yg ade untuk menaip n story everyting yg dlm otak ni membuak-buak nk story.
so actly my baby boo zulaikha ni ajak i teman die beli baju untuk adik2 kesayngn and kitorng nak shopping sikit.. ingat nak gi karoke auu but i invite fathina aisyah sekali and die x nak karok..so we changed untuk tngok wayang cerite KAMI HISTERIA.. not bad lah funny..seram.. BEST!! but da promise kat zu after jpj test i angkut die bawak gi karok. n die sngt berharap..
alhamdulillah .. kami selamat pergi dan balik..  makan story, movie shopping crazy.. yg ikut zulaikha,fathina cha2.. so cm biase aku ngn caca ni suke giler2 sikit otak kan..  so cha jom kite shopng sikit.. so aku beli naju tok jalan2 ngn die n kitorng cari glasess.. ok feling ala2 remaja bawak kereta -,-" haha aku tau.. ianye agak menjengkelkan.. but KAU SUKA.. and itu aku.. 
balik aku tumpang caca sbb lepas tu pn kitorng still lepak2 and jalan2 cri baju kerja cha2 ni.. smpai malam baru balikk.. ok ala2 remaja klo aku digabungkan dengan cha2 ni..otak giler2.. n yaa shes sporting.. 
 
ok bye :)


 zulaikha.. comey n die pkai shawl

 naik n turun tngkap gmbr smbil duduk kt escelator to (ejaan salah) ahhaha dasar PEREMPUAN GILER DUE2 NI !1
 sngtt sedappp wehhh.. 
 ok gmbr ni cntik but cha2 edit made this picture too boost !!!
one more thng budak sebelah haku tu pkai bju dunkin donut..haha die actly nak gi berak ..kitorng kat dlm bilik solat then dier ternampakkk kitorng.. hahaha.. JODOH 2 !!
 i want the original picture but shes not give me one
 after movie kami histeria !
 cha n her BFF
fathina aisyah

No comments:

Post a Comment