Thursday 12 June 2014

kenduri tahlil dan kesyukuran

sebenarnye aku ngn geng batch 96 kazen2 belah ayh da nk masuk u dah,so dorng dtang sini and ibu pon ckp nk buat jnduri sikit. knduri tahlil arwah.. dan kenduri kesyukuran sbb aku n kazen2 semue dh nak masuk u. ok fine aku bukan u aku kolej hutan tu. haaa ko hade ton kolej tngah hutan2.. everytng jalan lancar.tau2 jelah belah ayh ni klo tolong2 ok.. lauk memacam ade senah. mak ai masak ai masak maklang ai n macik2 lain bawak jugak. ade mehun sup super sedap giler. nasi ayam merah. acar. serunding.creampuff.apam polkadot. kari kepala ikan. udang masak merah.spanghetti. kek coklat moist.sayur cmpur.pulut kuning. agar2 laici. keropok. bubur kacang hitam. bnyak lagi yg len diorng bawak aku x ingt sbb x makan. so yg atas niaku makan bnyak x.hhah pecah perut jah ko tahu !! but befoe the knduri tu jah kemas rmah .adoii memang penat habis lahkan. sian mak jah .die penat masak2 sedare2 pon ade dtg.sampai skrng die stress kertas pekser x siap. hurmm ok tu je. btw rindu gile dngn diorng ni.. dtg rumah menggila tau x. aku asyik gelakk ..haha

No comments:

Post a Comment